dissabte, 7 de febrer del 2009

La Chica del Martini, 210 metres 7b+ (6a obligat)

Aquest dissabte amb l'Ivan decidim anar a fer roca, en un principi l'Ivan proposa anar cap a Montserrat, i el divendres quedem que ens mirarem alguna possible via, vaig buscant i em ve al cap la Chica del Martini, tinc ganes de fer-la ja que el cop que la varem probar el temps ens va fer deixar-la. El truco i li sembla bé, podem anar a Vilanova i si el temps és dolent podem anar a la cara sud de Montserrat.
Arribem a l'aparcament de la Roca dels Arcs, no sense abans parar a la Fonda Cadí a esmorzar, i ens hi trobem a en Mohawk i a l'Ivan que van a fer el Señor de los Bordillos, veina de la Chica del Martini, coincidim als primers llargs i ja ens deixen enrera, no hi ha res com anar fort!. Val a dir que la via és molt guapa i exigent fisicament, ja que exeptuant una parell de llargs la resta de llargs desplomen, cosa que vaig patir de primera mà ja que em vaig petar de braços als quatre primers llargs i al cinquè vaig haver de baixar de mig llarg perquè tenia els dits i els abantbraços destrossats ( vaig poder comprobar que tinc una forma física de pena, això de no fer res...), i a l'Ivan li va tocar currar-se el que quedava de via.
Val a dir que tota la via està equipada amb parbolts i les reunions estan equipades per rapelar. El primer llarg és una placa on la primera part va per una fisura, després et fa anar cap a la dreta per finalitzar amb un flanqueig cap a l'esquerra fins a la reunió, 6a. El segon llarg comença amb tendència a la dreta per superar el sostre i un cop s'ha superat continua un placa fisurada no menys difícil, 7b+. El tercer llarg comença amb tendència a l'esquerra i aprofitant una sabina morta xapar el primer parabolt, continuar a l'esquerra i després el tros més i després recte fins a la reunió, 6a. El quart llarg começa amb tendència a la dreta per continuar per una placa amb tendència a l'esquerra que ens porta a la reunió, 6b. El cinquè llarg comença tendència a la dreta per superar un desplom i tot seguit recte fins a la reunió, 6a. El sisè llarg fuig de la línia lògica i més fàcil va tendència a l'esquerra per anar a buscar uns desplomets, V. El setè llarg en un principi tira lleugerament cap a la dreta fins a mig llarg seguidament tendència a l'esquerra fina a la reunió, V.
De material portavem 15 cintes exprés, els aliens verd i groc i un estrep cada un.
L'Ivan, assegurat per en Mohawk, barallant-se amb el sostre del segon llarg del Señor de los Bordillos.
L'altre Ivan, el de sempre, al primer llarg de la Chica del Martini.
Al sostre del segon llarg.
Acabant el tercer llarg.
A la placa del quart llarg.

Superant sostrets del sisè llarg.

A la meitat del setè i últim llarg.

3 comentaris:

Selene ha dit...

Encantat d'haver-vos trobat!

Ja li he dit al teu parent que ens vam trobar ;)

A tibar-li! (els que podeu!)

Selene ha dit...

Ei, sóc el Mohawk al PC de la meva dona, je, je, je...

Xevi ha dit...

Bones Mohawk, ja he vist que et vas lesionar el dit al Señor de los Bordillos, a veure si et recuperes aviat i vens a catar la millor roca del món.